A Lesson I learned

I just read an article from Ann Michael about what lessons she learned…

I just read an article from Ann Michael about what lessons she learned in a restaurant as a waitress:

All I needed to know about people I learned when I was a waitress.

When someone comes in, say hello. Do it quickly – even if you can’t get them what they want right way.

If someone shows up often, let them know you’ve noticed. Try to make them feel at home.  

If someone asks you for something you don’t have, tell the truth. 

[ read the full story: Manage To Change: Lessons from a Restaurant

One lesson that I learned: There is no wasted time – no matter what you do. 

P.S. Ausnahmsweise mal in englisch ;-)

Autor: Frank Hamm

Frank Hamm](https://frank-hamm.com) (* 14. April 1961 in Ingelheim am Rhein) ist ein deutscher Kommunikationsberater, Blogger und Autor. Hamm lebt in der Ortsgemeinde Selzen (Rheinhessen). Im INJELEA-Blog behandelt er seit 2005 Fachliches aus Kommunikation, Produktivität, Kollaboration und Intranets. Als Der Entspannende berichtet Hamm über Wandern, Genuss und Kultur in Deutschland. Sein gleichnamiges Blog gehört zu den etablierten deutschsprachigen Wanderblogs. Subjektives aus Raum und Zeit veröffentlicht er in seinem Kolumnen-Blog Der Schreibende. In den Sozialen Medien ist Hamm aktiv auf Twitter als @DerEntspannende und als @fwhamm, auf Facebook als Der Entspannende und auf Instagram als Der Entspannende. Nachrichten und Anfragen beantwortet Hamm per E-Mail via frank@frank-hamm.com.