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altares Mediamonitoring – Startseite
„In der ganzheitlichen 360°-Beobachtung und Analyse aller klassischen wie modernen Medien liegt unsere Kernkompetenz. Wir erkennen und bewerten relevante Meldungen und Trends, liefern schnell und zuverlässig zeitgemäße Auswertungen und erstellen Medienspiegel für alle gewünschten Quellengattungen – Print, Online, Web 2.0, TV und Hörfunk. Gerne beraten wir unsere Kunden auch in allen konzeptionellen, logistischen und lizenztechnischen Fragen der modernen Medienbeobachtung“
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Creating Your Organization’s Social Media Strategy Map
Beth’s presentation on Slideshare about creating a Social Media Strategy Map. Not only for nonprofits ;-)
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Digital Pharma: Boehringer gets social with Facebook | InPharm
„Boehringer Ingelheim is looking for fans on Facebook and wants its employees to be thought of as “superheroes, only with lab coats instead of capes”.“
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Twitter / Boehringer: @EngagementStrat Thanks D …
„@EngagementStrat Thanks Daniel. We tried to inject some self-depreciating humour as well. Kudos to our lawyers for letting us“
I really like that style :-)
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Facebook | Boehringer Ingelheim
„This page is the official facebook page of the Boehringer Ingelheim group of companies. We have set up this page to help share our message of ‚more health for the family‘ as we celebrate our 125th anniversary.“
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Boehringer Ingelheim – Jubilee 125
125 years more health – Boehringer Ingelheims website for their Jubilee celebration. Well done :-)
Happy Anniversary Boehringer Ingelheim!
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Five Ways to Effectively Scale Social Media « Sysomos Blog
„In thinking some more about social media tactics, I started exploring the different ways companies could scale social media. While outsourcing is still part of the mix, there are a variety of ways that companies can scale other than simply hiring more people.“
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Demografie: Mentoring für Millennials – Harvard Business Manager
Jeanne C. Meister und Karie Willyerd: „Eine neue Generation ist in den Unternehmen angekommen. Ehrgeizige, mobile, sozial engagierte Mitarbeiter, die von ihren Vorgesetzten einen anderen Kommunikationsstil verlangen – Feedback per SMS statt warmer Worte im Eckbüro.“
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Addison-Wesley-Blog » Blog Archiv » Social Media-Expertenrunde: Ulrike Langer
Interview von Pia Kleine Wieskamp mit Ulrike Langer (@mauisurfer25) über Social Media, Journalismus und Unternehmertum.
Prädikat: Besonders lesenswert, weil natürlich, persönlich, authentisch
Ulrike Langers Blog: http://medialdigital.de/
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